مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-10اقتصادي

نقره داغ شدن فروشندگان متخلف لاستیک در گیلان


تعزیرات حکومتی گیلان اخیراً طی اقداماتی جدی و قاطعانه تعدادی از فروشگاه ها و همچنین مرکز توزیع کننده لاستیک را با اعمال جریمه سنگین، نقره داغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تعزیرات حکومتی به تخلفات و جرائم صنفی، اقتصادی و بهداشتی رسیدگی می کند و طی سال های اخیر فعالیت این مجموعه بررسی و برخوردکننده، مشهود و معلوم و درخور تحسین بوده است.

در پی نوسانات شدید اقتصادی و التهابات بازار، بی تردید تلاش و زحمات شعبات رسیدگی به تخلفات صنفی، اقتصادی و بهداشتی در گیلان از سوی تعزیرات حکومتی تشدید شده است.

آخرین اقداماتی که تعزیرات حکومتی گیلان در رابطه با بررسی و برخورد با متخلفان صنفی داشته، برخورد قاطع و محکم با متخلفان یک فروشگاه لاستیک و یا فروشگاه لوازم خانگی بوده است.

مرتضی امینی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان اخیراً از گزارش تخلف یک فروشگاه لوازم خانگی قاچاق در شعبه ششم بدوی این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: گزارش تخلف این واحد صنفی در شعبه مذکور رسیدگی و متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته وی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکز استان از انبار تخلیه بار، لوازم خانگی را کشف و گزارش آن را جهت رسیدگی به این اداره ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ شدن فروشندگان متخلف لاستیک در گیلان

نقره داغ شدن فروشندگان متخلف لاستیک در گیلان