مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-07سياسي

لزوم تعریف پیوست فرهنگی در مبارزه با موادمخدر


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تعریف پیوست فرهنگی در مبارزه با موادمخدر گفت: با استفاده از به روزترین امکانات، ورودی های استان را کنترل کرده و گیلان را برای قاچاقچیان ناامن کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر اظهار کرد: آسیب ها و تهدیدات مواد مخدر در جامعه هشدار دهنده است و کنترل و مبارزه آن باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تداوم جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر در گیلان افزود: کاهش مصرف مواد مخدر و سالم سازی جامعه با برنامه محوری محقق می شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه با تولید کنندگان و فروشندگان مواد مخدر سازمان یافته در استان برخورد جدی شود، گفت: تولید و فروش سازمان یافته مواد مخدر امنیت جامعه را با مشکل جدی مواجه می کند که باید جلوی آن را گرفت.

عباسی با تاکید بر لزوم تعریف پیوست فرهنگی در مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: نسل جوان را با آسیب های سو مصرف مواد مخدر آشنا کنید.

وی، ناآگاهی را یکی از دلایل گرایش جوانان به سمت مصرف مواد مخدر دانست و افزود: بسیاری از سهل انگاری ها و ناآگاهی ها منجر به آلودگی جوانان و نوجوانان به این مواد خانمان سوز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعریف پیوست فرهنگی در مبارزه با موادمخدر

لزوم تعریف پیوست فرهنگی در مبارزه با موادمخدر