مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-03اقتصادي

راه اندازی سامانه املاک و مستغلات چقدر بازار اجاره را آرام می کند؟


از هفته گذشته به صورت رسمی سامانه املاک و مستغلات راه اندازی شد ولی هنوز بسیاری از مستأجران از جزییات این سامانه بی اطلاع هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سامانه املاک و مستغلات در کشور از هفته گذشته راه اندازی شده است که با راه اندازی آن بسیاری از متقاضیان مسکن از پرداخت نکردن کمیسیون برای دریافت کد رهگیری بسیار خوشحال هستند اما هنوز بسیاری از متقاضیان از جزییات این سامانه مطلع نیستند و بسیاری از آنها هنوز نمی دانند که برای ثبت قرارداد در این سامانه باید در ابتدا در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.

در همین رابطه یکی از متقاضایان به باشگاه خبرنگاران گفت: برای راه اندازی این سامانه هنوز نمی دانیم دقیقا باید چه مدارکی داشته باشیم و از سوی دیگر داشتن سواد کافی و همچنین رضایت داشتن مالک هم بسیار مهم است چرا که ممکن است مالک با مشاور املاک دوست باشد و برای ثبت کردن این قرارداد در این سامانه تمایلی چندانی نداشته باشد.

همچنین مخبری یکی دیگر از مستاجران گفت: در بسیاری از ساعات به دلیل ترافیک بالا امکان ثبت این اطلاعات وجود ندارد و از سوی دیگر ما نمی دانستیم برای ثبت کردن اطلاعات در این سامانه باید ابتدا در سامانه املاک واسکان ثبت نام کنیم بنابراین در هنگام قرارداد با این مورد مواجه شدیم که خود باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه املاک و مستغلات چقدر بازار اجاره را آرام می کند؟

راه اندازی سامانه املاک و مستغلات چقدر بازار اجاره را آرام می کند؟