مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-03سياسي

کتابخانه سیار راهگشای توسعه کتابخوانی در روستاها است


مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی روستاهای بخش چندار تهیه خودروی کتابخانه سیار راهگشای توسعه کتابخوانی برای روستاییان منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ ظهر شنبه با حضور علی معدنی پور؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، مسعود صفاخیل بخشدار بخش چندار، سعید فلاح پور رییس شورای اسلامی شهرستان، کاظم قاسمی معاون امور کتابخانه ها و اعضای حقیقی و حقوقی در سالن جلسات بخشداری بخش چندار برگزار شد.

مدیریت شهر کوهسار تلاش جدی مبنی بر رفع مشکل کتابخوانی در بخش را دارند صفاخیل بخشدار بخش چندار به وحدت رویه و برگزاری جلسات کاربردی اشاره کرد و تصریح کرد: برگزاری منظم جلسات انجمن کتابخانه های عمومی با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و پرداختن صحیح و کاربردی به مشکلاتی که پیرامون کتاب و کتابخوانی است از اهمیت بالایی برخوردار است و دیدگاه بخشداری برای افزایش سرانه کتابخانه و کتابخوانی در بخش جدی است و پیگیری های لازم مبنی بر ساخت کتابخانه های عمومی در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه دهیاران بخش و مدیریت شهری شهر کوهسار تلاش جدی مبنی بر رفع مشکل کتابخوانی در بخش را دارند افزود: با بهره گیری از خرد جمعی و نظر کارشناسی باید فکری اساسی مبنی بر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه سیار راهگشای توسعه کتابخوانی در روستاها است

کتابخانه سیار راهگشای توسعه کتابخوانی در روستاها است