مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-28اقتصادي

هدف گذاری ایجاد 14 هزار و 649 شغل طی سال جاری در زنجان


استاندار زنجان به هدف گذاری ایجاد 14 هزار و 649 شغل در استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: هدف رصد و راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده در استان ها است که با دقت انجام می شود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان به هدف گذاری ایجاد 14 هزار و 649 شغل در استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: هدف رصد و راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده در استان ها است که با دقت انجام می شود.

محسن افشارچی ظهر امروز (7 خردادماه) در کارگروه هماهنگی اشتغال استان زنجان، اظهار کرد: متاسفانه بانک های خصوصی با وجود جذب منابع در این استان در برنامه های مربوط به توسعه استان آستین بالا نمی زنند و همراهی لازم را ندارند.

وی افزود: البته عمکرد 2 بانک خصوصی در اعطای تسهیلات اشتغال خوب است ولی در مجموع از بانک های خصوصی در استان بیشتر از اینها انتظار داریم.

استاندار زنجان بر ضرورت همراهی بانک های دولتی و خصوصی در پرداخت تسهیلات اشتغال تاکید کرد و گفت: در استان لازم است بانک ها بیش از میزان کنونی در موضوعات مربوط به توسعه نقش آفرینی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه به برش های شهرستانی برنامه اشتغال در سال جاری اشاره کرد و گفت: از مجموع 14 هزار و 649 شغل هدف گذاری شده برای امسال در استان، سهم شهرستان ابهر 2930 مورد، سهم شهرستان ایجرود 586 مورد، سهم شهرستان خدابند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ایجاد 14 هزار و 649 شغل طی سال جاری در زنجان

هدف گذاری ایجاد 14 هزار و 649 شغل طی سال جاری در زنجان