مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-19سياسي

ستاره های شهر به روایت دهم رسید


همایش ستاره های شهر روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس انجمن راویان فجر فارس با بیان اینکه ستاره های شهر به روایت دهم خود رسیده است، گفت: همایش ستاره های شهر روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا در کلان شهر شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می شود .

 سیدرضا متولی اظهار کرد: همایش ستاره های شهر که به روایت ایثارگری و رشادت های شهدا می پردازد، در دهمین ایستگاه خود، ادای دِینی به مقام شهدا و رزمندگان استان های فارس و کهگیلویه وبویراحمد در سال های نیرد در جبهه های غرب و شمال غرب دارد.

بنابه اظهار این یادگار دفاع مقدس؛ مجموعه برنامه ستاره های شهر در قالبی از یادواره های نوین شهدا یوده که با استفاده از ابزار هنر همانند تئاتر، اجرای صحنه و روایتگری، از سال گذشته در استان فارس آغاز و تاکنون 9 برنامه انجام شده است.

او به زوایای دیده نشده و سوژه های ناب دفاع مقدس در این مجموعه پرداخت و به فعالیت گروه تحقیق و پژوهش ستاره های شهر با کمک انجمن راویان فجر و با مدیریت ستاد کنگره امیران، سرداران و 15 هزار شهید استان فارس اشاره کرد.

رییس انجمن راویان فجر فارس عنوان کرد: محتوا، فیلم و مستند روایی و پادکست های مختلف با موضوعات خاطره شهدا و اجرای رادیو تئاتر در این حوزه تولید و در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره های شهر به روایت دهم رسید

ستاره های شهر به روایت دهم رسید