مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:102023-05-30بين الملل

قطر: خواستار گفت وگوهای هدفمند میان ایران و کشورهای عربی منطقه هستیم


وزیر دولت قطر در امور خارجه تاکید کرد: نبود گفت وگو با ایران در تشدید بحران های منطقه در سطح انسانی، اقتصادی و زیست محیطی سهیم بوده است.

- وزیر دولت قطر در امور خارجه تاکید کرد: نبود گفت وگو با ایران در تشدید بحران های منطقه در سطح انسانی، اقتصادی و زیست محیطی سهیم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الخلیج آنلاین، محمد الخلیفی، وزیر دولت قطر در امور خارجه در سخنرانی خود در نشست گفت وگوهای عربی-ایرانی که در دوحه درحال برگزاری است خواستار برگزاری گفت وگوهای سازنده میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ایران با هدف پایان دادن به تنش های منطقه و اولویت دادن به منافع ملت ها شد.

وی گفت که کشور قطر همواره به گفت وگو و دیپلماسی برای حل تمام مشکلات کشورها و نزدیک کردن رویکردها و همچنین ایجاد تریبونی مورد اعتماد برای تمام طرف های بین المللی دعوت می کند.

الخلیفی خواستار ایجاد ساز وکارهایی سازنده برای برگزاری گفت وگوها بر اساس احترام متقابل، حسن همجواری، عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشورها و حل مشکلات از طریق راه حل های مسالمت آمیز شد.

این وزیر قطری در ادامه خاطرنشان کرد که همه کشورها به یاد دارند که دوحه نزدیک به یک دهه است که همواره و از طریق تریبون های بین المللی خواستار برگزاری گفت وگوهایی فراگیر و هدفمند میان ایران وکشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: خواستار گفت وگوهای هدفمند میان ایران و کشورهای عربی منطقه هستیم

قطر: خواستار گفت وگوهای هدفمند میان ایران و کشورهای عربی منطقه هستیم