مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-03سياسي

پرواربندی بیش از 2 هزار رأس گاو در مهاباد


واحد صنعتی دامداری فجر مهاباد به عنوان بزرگ ترین مجموعه صنعتی دامپروری شهرستان اکنون دارای بیش از 2 هزار رأس گاو پروار است.

- ایسنا/اصفهان بخشدار مهاباد گفت: واحد صنعتی دامداری فجر مهاباد به عنوان بزرگ ترین مجموعه صنعتی دامپروری شهرستان اکنون دارای بیش از 2 هزار رأس گاو پروار است.

احمد کریم پور، ظهر امروز(شنبه، 13 خردادماه) در حاشیه بازدید از گاوداری 5 هزار راسی روستای حسین آباد این بخش، اظهار کرد: با توجه به گلایه های مردمی که در خصوص مسائل و مشکلات به واسطه این دامداری مطرح بود، امروز بازدید مشترک و سرزده ای را با حضور دستگاه های محیط زیست، شبکه دامپزشکی، بهداشت محیط و جهاد کشاورزی انجام دادیم تا موارد و موضوعاتی که از سوی اهالی و مجاوران این واحد صنعتی و تولیدی مطرح می شد بررسی شود.

وی افزود: با توجه به نظریه کارشناسی اعضای بازدید کننده بهداشت داخلی و محدوده این واحد دامداری مورد تأیید قرار گرفت، ولی یک سری مشکلات و کمبودهای از جمله نداشتن اتاقک پسماند عفونی و پزشکی، انتقال روزانه کودهای دام به محل نگهداری، استفاده از وسایل نقلیه استاندارد در انتقال کود و پسماند و لزوم سم پاشی دوره ای و.

مورد نیاز بود که مقرر شد اخطارهای لازم توسط مدیریت دامداری برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواربندی بیش از 2 هزار رأس گاو در مهاباد

پرواربندی بیش از 2 هزار رأس گاو در مهاباد