مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-10سياسي

ایجاد 16 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: سال گذشته بیش از 16 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف کمیته امداد استان تهران راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی سلامی با ارائه گزارشی از حوزه اشتغال و خودکفایی در سال 1401 گفت: طبق مصوبه معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور ایجاد حدود 30 هزار شغل برای کمیته امداد استان تهران در سال 1401 پیش بینی شده بود که از این تعداد بیش از 16 هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

وی افزود: این نهاد برای تحقق اهداف خود در زمینه ایجاد اشتغال از ظرفیت های مختلفی چون خیّران و جهادگران کارآفرین، مراکز مشاوره شغلی، آموزشگاه های کسب وکار، مؤسسات کاریابی، کارفرمایان، شهرک های صنعتی، هیئت های شناسایی و نظارت بر راهبران، بانک ها و مؤسسات مالی، دستگاه های اجرایی و نهادهای محلی، شرکت های فنی، مهندسی و دانش بنیان، پارک های علم و فن آوری استفاده می کند.

سلامی بیان کرد: ارائه مشاوره و آسیب شناسی برای طرح های اشتغال مددجویان با هدف تقویت و پایدارسازی این مشاغل توسط ناظران فنی این نهاد انجام می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: در سال 1401، بیش از 10 هزار فقره تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ یک هزار و100 میلیارد تومان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 16 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

ایجاد 16 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد