مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-09فرهنگي

مأموریت ویژه جواد عزتی، میرکریمی و دیگران/سینما فقط «خنده» نیست !


اکران سینمای ایران در سال 1402 با «فسیل» شروعی امیدوارکننده برای فیلم های کمدی داشت، اما آیا ترکیب تازه فیلم های غیرکمدی می تواند توازن را به گیشه سینمای ایران بازگرداند؟ - اکران سینمای ایران در سال 1402 با فسیل شروعی امیدوارکننده برای فیلم های کمدی داشت، اما آیا ترکیب تازه فیلم های غیرکمدی می تواند توازن را به گیشه سینمای ایران بازگرداند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا و وقایع پاییز و زمستان سال گذشته که سینماها را به رکود برد، از ابتدای امسال فیلم فسیل توانست رکورد فروش صد میلیاردی را بزند و حالا برای دویست میلیاردی شدن دورخیز کرده است.

وضعیت فروش فیلم ها در سه ماهه اخیر سال 1402 نشان داد در کنار همه آثار به اکران رسیده، فسیل بخش اعظم سینما را از آن خود کرد.

رقم کل فروش سال 1402 بیشتر از 229 میلیارد با 5 میلیون و 230 هزار مخاطب بوده است که از این میزان فقط حدود 165 میلیارد با 3 میلیون و 700 هزار مخاطب به کمدی فسیل اختصاص یافته است؛ یعنی فروشی در حدود 70 درصد مجموع فروش سینمای ایران.

اگر این سی درصد را هم البته جزیی تر نگاه کنیم با توجه به فیلم های کمدی دیگر مثل آهنگ دو نفره و یقه سفیدها یا فیلم های سرگرم کننده مثل عروس خیابان فرشته سهم سینمای اجتماعی و به تعبیری فیلم های غیرکمدی ناچیزتر هم می شود! اما آیا ظرفیت فروش فیلم های غیرکمدی اکران امسال مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت ویژه جواد عزتی، میرکریمی و دیگران/سینما فقط «خنده» نیست !

مأموریت ویژه جواد عزتی، میرکریمی و دیگران/سینما فقط «خنده» نیست !