مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-17سياسي

آزادی 8200 زندانی در کشور طی سال گذشته


ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان تا حد زیادی به کمک های غیردولتی، شخصیت های حقیقی و حقوقی وابسته است و در این میان یکی از نهادهای همراه با این ستاد کمیته امداد است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان تا حد زیادی به کمک های غیردولتی، شخصیت های حقیقی و حقوقی وابسته است و در این میان یکی از نهادهای همراه با این ستاد کمیته امداد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی شمس در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، اظهار کرد: ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان تا حد زیادی به کمک های غیردولتی، شخصیت های حقیقی و حقوقی وابسته است و در این میان یکی از نهادهای همراه با این ستاد کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه آزادسازی زندانیان جزو استان ‎های برتر است، افزود: از 8200 زندانی آزادسازی شده در سال گذشته 216 نفر مربوط به زنجان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های خیرخواهانه ستاد دیه، گفت: کمک های جمع آوری شده از طریق کمیته امداد در بحث کمک به زندانیان در سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 8200 زندانی در کشور طی سال گذشته

آزادی 8200 زندانی در کشور طی سال گذشته