مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:262023-06-18اقتصادي

احداث شهرک پرواز باعث رونق کسب و کار در همدان شد


محمد ارغوان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مردم همدان مدت ها منتظر اقدام جدی در حوزه مسکن بودند اظهار کرد: آغاز عملیات عمرانی احداث شهرک پرواز رونق کسب و کارهای بسیاری را در پی داشته چراکه مسکن یک صنعت مادر است.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها درگیر ساخت 11 هزار واحد مسکونی شده اند و در ادامه نیز اصناف دیگر وارد این چرخه اقتصادی خواهند شد.

رییس اتاق اصناف مرکز استان همدان با بیان اینکه چرخ اقتصادی همدان با نهضت ملی مسکن سرعت بیشتری گرفته است تصریح کرد: با تکمیل این شهرک مسکونی شغل های بسیاری نیز راه اندازی خواهد شد که در راستای رونق کسب و کار تاثیر بسزایی دارد به نحوی که افراد بسیاری را مشغول به کار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام جهادی دولت سیزدهم در همدان را باید ارج بگذاریم ادامه داد: سال ها بود که یک اقدام موثر در استان شکل نگرفته بود و امروز شاهدیم به همت مدیران عالی دولت در استان این اقدام بزرگ و مطالبه اصلی مردم همدان آغاز شده است.

ارغوان با تاکید بر اینکه این اقدام در متعادل سازی قیمت مسکن در همدان نیز موثر است خاطرنشان کرد: پیش از اقدامات دولت در الحاق زمین به محدوده شهری همدان، با مشکل تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی مواجه بودیم و امروز با پیگیری های مدیر ارشد دولت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک پرواز باعث رونق کسب و کار در همدان شد

احداث شهرک پرواز باعث رونق کسب و کار در همدان شد