مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-20سياسي

سبک زندگی شهید چمران برای نسل جوان درس آموز و راهگشا است


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آستانه چهل و دومین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران با صدور بیانیه ای اندیشه، سیره و سبک زندگی این شهید را برای نسل جوان درس آموز و راهگشا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آستانه چهل و دومین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران با انتشار بیانیه ای اندیشه، سیره و سبک زندگی این شهید را برای نسل جوان امروز به ویژه نیروهای مسلح درس آموز و راهگشا دانست.

در این بیانیه آمده است: مطالعه و تأمل در سیره و سبک زندگی شهید مصطفی چمران و صفات و ویژگی های شخصیتی آن شهید ارجمند، به ویژه آگاهی همه جانبه به مسائل و حوادث پیرامونی، تدبیر، درایت و شجاعت در حوزه طراحی و اجرای طرح های دفاعی نظامی، عرفان، معنویت گرایی و تأثیر ناپذیری از فرهنگ بیگانه را نسخه ای الهام بخش و راهگشا برای تمامی نسل های امروز و فردای جامعه اسلامی به ویژه در نیروهای مسلح قرار داده است.

ولایت پذیری، وارستگی، خودسازی، روحیه توکل و توسل در اندیشه و سبک زندگی و رفتار سیاسی و اجتماعی از شهید چمران مجاهدی مخلص، مؤمن و فداکار ساخته بود تا در صحنه های نیاز انقلاب اسلامی و کشور حضور و نقش مؤثری را ایفا نماید و در مصاف با دشمنان انقلاب و ایران اسلامی خاطرات الهام دهنده از خود به یادگار گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی شهید چمران برای نسل جوان درس آموز و راهگشا است

سبک زندگی شهید چمران برای نسل جوان درس آموز و راهگشا است