مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-20سياسي

برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز جهاد تبیین است


فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه یادواره شهدا را مصداق بارز جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: سی و ششمین یادواره سالگرد شهادت شهید «خوش سیرت» برگزار می شود.

- آستانه اشرفیه- فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه یادواره شهدا را مصداق بارز جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: سی و ششمین یادواره سالگرد شهادت شهید خوش سیرت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حمید یحیی پور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهید خوش سیرت اظهار کرد: شهید خوش سیرت مردی دلیر، با ایمان، با خدا و اهل تقوا و پرهیزکار بود که می تواند به الگویی مناسب برای نسل جوان تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز جهاد تبیین است، افزود: تا زمانی که در راه و مسیر شهدا و ولایت فقیه قدم بر می داریم به این انقلاب و نظام خدشه ای وارد نخواهد شد.

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه پیروی از ولایت و رهبری ادامه راه شهیدان است، ادامه داد: همه ما موظف هستیم تا یادواره های شهدای والامقام را با قدرت و قوت برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه شهید خوش سیرت عمود خیمه جبهه انقلاب بود، گفت: این شهید یک فرمانده نظامی نبود بلکه فرمانده عارفی بود که شناخت از ایدئولوژی و مکتب داشت و ابعاد معنوی او بر ابعاد نظامی اولویت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز جهاد تبیین است

برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز جهاد تبیین است