مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-20سياسي

فعالیت 50 شرکت دانش بنیان در دهکده فناوری و نوآوری گیلان


رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به شروع به کار 50 واحد صنعتی فناور در از دهکده فناوری و نوآوری فشتام سنگر گفت: با تلاش های انجام شده و با فعالیت این شرکت ها برای 300 نفر شغل ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عبدالله حاتم زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در توسعه کشور در عرصه های مختلف دارند، اظهار کرد: در شرکت های دانش بنیان متخصصان جوان بسیار خوبی در عرصه های علمی، اقتصاد، پژوهشی و کشاورزی مشغول به کار هستند که هر کدام دارای ایده های خوبی برای حل مشکلات کشور و استان هستند.

وی با اشاره به شروع به کار 50 واحد صنعتی فناور در دهکده فناوری و نوآوری فشتام سنگر گفت: با تلاش های انجام شده و با فعالیت این شرکت ها برای 300 نفر شغل ایجاد شده است.

رییس پارک علم و فناوری گیلان با تأکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در گیلان افزود: با استفاده از تجربه 20 ساله پارک علم و فناوری گیلان، می توانیم توسعه زیست بوم نوآوری ها را در گیلان سرعت دهیم.

حاتم زاده زیرساخت های ارتباطی و حمل و نقل دهکده فناوری و نوآوری فشتام را خوب دانست و بیان کرد: شرکت هایی که خواستار استقرار در این دهکده هستند باید علاوه بر طرح های نوآورانه و شاخص های پذیرش شرکت های فناور، یک تیم تخصصی ایده پرداز نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50 شرکت دانش بنیان در دهکده فناوری و نوآوری گیلان

فعالیت 50 شرکت دانش بنیان در دهکده فناوری و نوآوری گیلان