مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:252023-05-28سياسي

نهایی شدن بیش از 6900 متقاضی مسکن مهر از بین مددجویان کمیته امداد اردبیل


مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از 6 هزار و 900 متقاضی مسکن مهر از بین مددجویان در قالب طرح نهضت ملی مسکن صاحبخانه می شوند.

- ایسنا/اردبیل مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از 6 هزار و 900 متقاضی مسکن مهر از بین مددجویان در قالب طرح نهضت ملی مسکن صاحبخانه می شوند.

فرهاد آزادپور هفتم خرداد در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: تمام تلاش کمیته امداد بر این است تا با همراهی و مساعدت خیران، پرداختی این خانواده ها در مرحله اول و دوم تا حد زیادی جبران شده و مشکلی از بابت آورده اولیه نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار کمک و مساعدت به مددجویان برای خانه دار شدن، در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاها نیز از مددجویان حمایت های ویژه ای انجام می شود.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل افزود: در کنار پرداخت 200 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن، کمیته امداد نیز خدماتی را به خانوار تحت حمایت ساکن در روستاها ارائه می کند تا آنها بتوانند واحد مسکونی 50 تا 60 متری را احداث و در آن سکنی گزینند.

آزادپور ادامه داد: امسال خانه دار کردن مددجویان در شهرها و روستاها جزو برنامه های اولویت دار کمیته امداد است که در این زمینه پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن بیش از 6900 متقاضی مسکن مهر از بین مددجویان کمیته امداد اردبیل

نهایی شدن بیش از 6900 متقاضی مسکن مهر از بین مددجویان کمیته امداد اردبیل