مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-06ورزشي

فوتبال فارس چشم به راه یاری ورزش دوستان است


برای بازگشت به روزهای خوب فوتبال فارس و ریل گذاری صحیح مسیر پیشرفت این ورزش دست یاری به سوی همه ورزش دوستان، به ویژه کارآفرینان، - ایسنا/فارس رییس هیئت فوتبال فارس گفت: برای بازگشت به روزهای خوب فوتبال فارس و ریل گذاری صحیح مسیر پیشرفت این ورزش دست یاری به سوی همه ورزش دوستان، به ویژه کارآفرینان، فعالان صنعتی و تجاری دراز می کنیم.

حسین قنبری در سمینار روسای هیئت های فوتبال شهرستان های فارس که به میزبانی نی ریز برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های همه مسئولان دست اندرکاران هیئت فوتبال فارس در سنوات گذشته، گفت: امروز فضا برای همراهی و همفکری و کمک به این ورزش پر طرفدار در فارس فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هیئت فوتبال فارس، قنبری با یادآوری اینکه فارس با 55 عضو، بزرگترین مجمع فوتبال کشور را دارد، گفت: وضعیت فعلی فوتبال فارس شایسته و درخور نام این استان نیست.

او گفت: در شرایط اقتصادی امروز اگرچه بازگشت فارس به دورانی آقایی اش در فوتبال ایران، کاری بسیار سخت و دور از دسترس است، اما از سختی آن نمی ترسیم و همه تلاش و همت خود را تا دستیابی به جایگاه در خور شان این استان به کار خواهیم بست.

او توجه به استعدادهای پایه را به عنوان راه اصلی برون رفت فوتبال فارس از وضعیت فعلی عنوان و خاطرنشان کرد که در این زمینه برنامه ریزی اصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال فارس چشم به راه یاری ورزش دوستان است

فوتبال فارس چشم به راه یاری ورزش دوستان است