مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:312023-06-06سياسي

دادستان اراک: با مسببان حادثه پارک شهدای گمنام برخورد قضایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ربیع الله قربانی ظهر امروز در گفت وگو با شبکه خبر آفتاب اظهار کرد: در رابطه با وضعیت حقوقی این حادثه، پرونده قضایی تشکیل و ضرر حادث شده مسلم است.

وی تصریح کرد: برای احراز مسئولیت این رفتار نیاز به اعلام نظر کارشناس است تا مشخص شود رفتاری که از حدود متعارف خارج شده و رفتار مسئولیت آوری است، منتسب به شخص حقوقی است یا حقیقی.

دادستان اراک از برخورد قضایی با مسببان حادثه پارک شهدای گمنام خبر داد و گفت: برای این حادثه تاسف بار پرونده قضایی تشکیل شده است، پس از بررسی های کارشناسی مسببان این اتفاق تلخ باید پاسخگو باشند.

شهردار اراک نیز طی گفت وگوی تلفنی اظهار کرد: موارد مربوط به ایمنی و دیگر مباحث حادثه شب گذشته بررسی شده است، در  کنار این فرایند رسیدگی حقوقی به پرونده نیز در دست اقدام است.

علیرضا کریمی افزود: وسایل نصب شده در پارک ها بوسیله اداره کل استاندارد مدام بررسی می شود اما این مجسمه از جایی دیگر به این پارک منتقل شده بود.

  وی تصریح کرد: برخورد قانونی با عوامل این حادثه صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس شب گذشته و در یکی از بوستان های شهر اراک کودکی به علت سقوط مجسمه مقابل چشمان مادرش جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اراک: با مسببان حادثه پارک شهدای گمنام برخورد قضایی می شود

دادستان اراک: با مسببان حادثه پارک شهدای گمنام برخورد قضایی می شود