مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-10سياسي

وضعیت مطلوب سیستان و بلوچستان در زمینه عفاف و حجاب


اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بافت سنتی و بومی و پایبندی به مبانی شرعی، این استان در زمینه عفاف و حجاب از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

- رضا شریفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای قوانین و مقررات و سالم سازی فضای جامعه از مظاهر مغایر عفاف و حجاب در ابتدای سال 1401 با ابلاغ وزیر کشور قرارگاه عفاف و حجاب در سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

معاون سیاسی- اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برخی از اقدامات انجام گرفته در این راستا تشکیل قرارگاه در استان و ابلاغ تمام دستورالعمل ها و بخشنامه ها برای اجرا در شهرستان ها و دستگاههای اجرایی بوده است.

این مسئول گفت: همچنین شاخصه های عفاف و حجاب ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دستگاهها و نهادهای دولتی، هماهنگی با دستگاههای اجرایی برای تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از  منکر در ادارات، ارزیابی و بازرسی نیز از دیگر اقدامات در این راستا بوده ست.

وی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به بافت سنتی و بومی و پایبندی به مبانی شرعی، این استان در زمینه عفاف و حجاب از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما اجرای برنامه های کنترلی و مدیریتی در راستای مباحث ترویجی و تبلیغی با رویکرد اقناع سازی  مورد اهتمام قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب سیستان و بلوچستان در زمینه عفاف و حجاب

وضعیت مطلوب سیستان و بلوچستان در زمینه عفاف و حجاب