مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-17اقتصادي

معرفی 50 گلستانی به دلیل فرار مالیاتی به دستگاه قضایی


مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان گفت: 50 نفر از افراد در مشاغل مختلف در استان که فرار مالیاتی داشتند به دستگاه قضایی معرفی شدند.

- قربان حاجی مشهدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اظهار کرد: یکی از وظایف همگانی در توسعه هر کشور پرداخت مالیات و مشارکت در رشد و توسعه کشور است.

وی ادامه داد: سال گذشته 2 هزار و 100 میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان گلستان بوده که اکثر آن در موضوعات مختلف به خصوص حوزه های زیرساختی شهرها و روستاهای استان هزینه شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان تصریح کرد: برخی از اصناف و مشاغل شامل معافیت های مالیاتی هستند که برای مثال مدارس غیرانتفاعی از پرداخت مالیات معاف هستند اما این به این معنی نیست که صاحبان مشاغل اظهارنامه مالیاتی را تسلیم نکنند.

حاجی مشهدی بیان کرد: یکی از نکات بسیار مهم مربوط به خیریه ها است که به دلیل عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشمول مالیات خواهند شد و بر این تصور هستند که چون کار خیر انجام میدهند مشمول مالیات نمی شوند در صورتی که اگر اظهارنامه ندهد مشمول مالیات خواهند شد.

وی تاکید کرد: زمان تسلیم اظهارنامه برای صاحبان مشاغل و یا اصناف تا 31 خرداد 1402 و صاحبان املاک استیجاری و اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 50 گلستانی به دلیل فرار مالیاتی به دستگاه قضایی

معرفی 50 گلستانی به دلیل فرار مالیاتی به دستگاه قضایی