مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-11اقتصادي

افتتاح کارگاه تولید پوشاک در میرجاوه


اولین کارگاه بزرگ تولید پوشاک و لباس سنتی زنانه در شهرستان میرجاوه با همت یک کارآفرین بومی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلامعلی صمصامی امروز در آیین افتتاح این طرح گفت: صندوق کارآفرینی امید برای این کارگاه تولید پوشاک 675 میلیون تومان تسهیلات کارآفرینی اعطا کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با اشاره به رسالت صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب و کار بانوان در استان افزود: این طرح به همت یک بانوی کارآفرین بومی در شهرستان میرجاوه راه اندازی شده که زمینه اشتغال بیش از 10 نفر از بانوان این شهرستان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: اعتبار  این طرح از محل تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تامین شده است و در هفته صنایع دستی به بهره برداری رسید.

ریگی کارآفرین و مسول کارگاه تولید پوشاک زرین دوخت سرحد شهرستان میرجاوه هم در این مراسم گفت: در این کارگاه تولید لباس زنانه، نوزاد و بچه گانه انجام می شود و بخش متمایز آن هم تولید لباس مدرس زنان منقش به سوزن دوزی بلوچی خواهد بود.

وی اظهار داشت: یکی از کارهای مهم برای راه اندازی این مجموعه استفاده از نیروی کار تحصیل کرده هنرستان و افرادی که طراحی دوخت را به صورت آکادمیک فرا گرفته اند است و اکنون به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه تولید پوشاک در میرجاوه

افتتاح کارگاه تولید پوشاک در میرجاوه