مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-06اقتصادي

آغاز طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه برای 3 گروه کالایی


طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از امروز آغاز خواهد شد و باید ببینیم طرح یاد شده جلوی کالای قاچاق را خواهد گرفت؟ - طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از امروز آغاز خواهد شد و باید ببینیم طرح یاد شده جلوی کالای قاچاق را خواهد گرفت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس از امروز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان صمت استان ها و نیروی انتظامی با همکاری سایر نهادهای امنیتی، با هدف جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی با عرضه کالاهای بدون شناسه در سطح بازار برخورد خواهند کرد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت فروردین سال گذشته نیز طرحی مشابه با عنوان طرح مقابله با قاچاق در سطح عرضه را در حوزه لوازم یدکی خودرو آغاز کرد.

لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و دخانیات، پنج اولویت نخست اجرای طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا اعلام شده بود.

اما طرح بعد از مدتی متوقف شده که انتقاداتی از سوی فعالان حوزه پوشاک، لوازم خانگی و کالاهای دخانی به دنبال داشت.

محسن گرجی - مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت - علت توقف طرح در سال گذشته را وضعیت اجتماعی کشور در سال گذشته ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه برای 3 گروه کالایی

آغاز طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه برای 3 گروه کالایی