مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:252023-05-30سياسي

اتصال واحد شماره 4 نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری


مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از اتصال واحد 305 مگاواتی شماره 4 این نیروگاه به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از اتصال واحد 305 مگاواتی شماره 4 این نیروگاه به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

محسن حافظی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از امروز واحد شماره 4 نیروگاه رامین پس از تعمیرات میان دوره ای 20 روزه توسط متخصصان این نیروگاه به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

وی با بیان اینکه عمده ترین مشکل واحد شماه 4 نیروگاه رامین اهواز محدودیت خلاء کندانسور بود، افزود: این محدودیت به دلیل گرفتگی لوله های کندانسور بود و باعث می شد محدودیت در تولید برق داشته باشد.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: اسیدشویی و رسوب زدایی لوله های کندانسور و همچنین سرویس و رفع مشکلات فنی سایر تجهیزات جانبی واحد 305 مگاواتی شماره 4 نیروگاه رامین اهواز از جمله اقدامات انجام شده توسط متخصصان و کارشناسان نیروگاه به منظور رفع محدودیت های تولید برق در این واحد نیروگاهی است.

حافظی عنوان کرد: در حال حاضر این محدودیت ها برطرف شده است و در نهایت تاثیر بسیاری در افزایش تولید برق در این واحد خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم این واحد در تابستان سال جاری با حداکثر توان به تولید برق بپردازد و بتواند به هموطنان و شبکه برق کشور خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال واحد شماره 4 نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری

اتصال واحد شماره 4 نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری