مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-21بين الملل

جهاد اسلامی: همه گزینه ها برای مقابله با دشمن روی میز است


رییس دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عملیات استشهادی در شهرک صهیونیستی «عیلی» را پاسخ طبیعی به جنایت های رژیم اشغالگر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، داود شهاب رییس دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که عملیات استشهادی در شهرک عیلی واقع در نزدیکی شهر رام الله پاسخ طبیعی به جنایت های رژیم اشغالگر در کرانه باختری و نوار غزه است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با یورش به شهر جنین و اردوگاه آن شش فلسطینی از جمله یک کودک را شهید و 91 نفر را زخمی کردند.

مقاومت فلسطین نیز در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست هفت نفر از آن ها را زخمی کرد و روز سه شنبه (دیروز) نیز در جریان یک عملیات استشهادی در شمال رام الله چهار شهرک نشین به هلاکت رسیده و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

وی در مصاحبه با وبگاه العهد ، در خصوص درخواست های برخی سران رژیم اشغالگر درباره اجرای عملیات نظامی در کرانه باختری گفت: این تهدیدات نتیجه احساس شکست و ناتوانی رژیم اشغالگر در کرانه باختری به دلیل پایداری مقاومت است .

شهاب افزود: رژیم اشغالگر دو سال پیش اجرای عملیات موج شکن را اعلام و برای آن اهدافی از جمله نابودی زیرساخت های مقاومت در کرانه باختری تعیین کرد و حتی از قدرت های منطقه ای و بین المللی از جمله آمریکا برای توجیه طرح های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: همه گزینه ها برای مقابله با دشمن روی میز است

جهاد اسلامی: همه گزینه ها برای مقابله با دشمن روی میز است