مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-21اقتصادي

سرمایه گذاری2500 میلیاردی دولت برای انتقال سهم آب ساوه ازسد کوچری


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب از سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومانی دولت در اجرای پروژه انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اتابک جعفری عصر چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح آبرسانی به شهر ساوه از سدکوچری که در مجاورت کارگاه این پروژه ملی در منطقه سلفچگان برگزار شد، اظهار کرد: برای مدیریت منابع آبی در شرایط کم آبی به همدلی و هم افزایی بین بخشی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه تغییر اقلیم موضوعی انکارناپذیر است، اظهار کرد: باید بپذیریم که در شرایط کمبود و تنش آبی قرار داریم و تغییر اقلیم و خشکسالی اتفاق افتاده و برنامه ریزی ها باید برای شرایط فعلی با اتخاذ سازوکار مناسب انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سدهای کشور با کاهش حجم آب ذخیره شده مواجه هستند، گفت: باید بپذیریم که سال خشکی را پیش رو داریم و باید برای تأمین و توزیع مناسب آب برنامه ریزی کرده و با فرهنگ سازی تلاش کنیم تا شرایط فعلی تنش آبی مدیریت شود.

جعفری با اشاره به اجرای طرح آبرسانی از سد کوچری گفت: با اجرای این طرح علاوه بر تأمین نیاز آب ساوه و برخی روستاهای این شهرستان بخشی از آب روستاهای قم در مسیر انتقال آب تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری2500 میلیاردی دولت برای انتقال سهم آب ساوه ازسد کوچری

سرمایه گذاری2500 میلیاردی دولت برای انتقال سهم آب ساوه ازسد کوچری