مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-08حوادث

سارقان محتویات خودرو در اسلامشهر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری باند 3 نفره سرقت محتویات خودرو و کشف 38 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سارقان و مالخران در دستور کار کلانتری های شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

وی افزود: تیم های گشت نامحسوس کلانتری 15 امام زاده عقیل، در اجرای این ماموریت ضربتی با توجه به سرنخ های موجود یک جوان را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند که با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: ماموران کلانتری در یک اقدامی ضربتی، یک نفر سارق محتویات خودرو را دستگیر کرده و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند، در ادامه بازجویی ها موفق به شناسایی 2 مالخر شدند که اموال مسروقه زیادی از قبیل انواع باتری و کامپیوتر خودرو در این رابطه کشف و ضبط گردید.

سرهنگ علیزاده گفت: متهمان در تحقیقات اولیه تاکنون به 38 فقره سرقت محتویات خودرو در محدوده حوزه کلانتری 15 امام زاده عقیل شهرستان اسلامشهر اعتراف کردند.

وی از شهروندان خواست نصب قفل ضدسرقت برای درب های خودرو، صندوق عقب و کاپوت و استفاده از قفل پدال را مد نظر قرار داده و موارد مشکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان محتویات خودرو در اسلامشهر دستگیر شدند

سارقان محتویات خودرو در اسلامشهر دستگیر شدند