مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:002023-05-30سياسي

فضاسازی شهر برای سالگرد ارتحال امام(ره)


شهردار همدان از فضاسازی در سطح شهر برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید مسعود حسینی بعد از ظهر امروز با اشاره به اهمیت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و جایگاه ویژه امام خمینی در خلق این حرکت  عظیم اظهار کرد: ارتحال امام راحل و بزرگداشت شهدای قیام پانزده خرداد جزء مناسبت های ملی و مذهبی است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب  اسلامی با ادامه راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میسر می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی در کنار سایر دستگاه ها اقدامات و برنامه هایی را برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) تدارک دیده است، افزود: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال یکسری اقدامات از جمله اطلاع رسانی، آماده سازی و فضاسازی شهر و برپایی ایستگاه های صلواتی در جلوی مناطق چهارگانه را تدارک دیده است.

شهردار همدان با بیان اینکه فضاسازی شهری در مناسبت های ملی و مذهبی از ماموریت های ویژه شهرداری است گفت: با توجه به هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته از روز جمعه سیاه پوش کردن معابر و نصب بنر در نقاط مختلف شهر انجام می شود.

وی با اشاره به تعطیلات در این ایام گفت: اطلاع رسانی و فضاسازی در خصوص این ایام در ورودی و خروجی های شهر به صورت ویژه مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی شهر برای سالگرد ارتحال امام(ره)

فضاسازی شهر برای سالگرد ارتحال امام(ره)