مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-20سياسي

کارگروه مقابله با بیابان زایی دوباره فعال شد


کارگروه مقابله با بیابان زایی در دولت سیزدهم پس از یک دوره رکود، مجددا فعال شده است و برنامه های بیابان زدایی را پیش می برد که مدیریت منطقه ای گردوغبار با کشورهای همسایه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم روز ملی بیابان زدایی با شعار نقش و حقوق زنان در مدیریت پایدار سرزمین در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار شد.

در این مراسم عباسعلی نوبخت، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، از فعال شدن کارگروه مقابله با بیابان زایی در دولت سیزدهم پس از یک دوره رکود خبر داد و گفت: برنامه ما تأکید بر تمرکز کارگروه و تأکید بر موضوع عملیاتی و نتیجه محور، ایجاد هم افزایی بین فعالیت های در دست انجام و نیز استفاده مؤثر از ظرفیت کنوانسیون مقابله با بیابان زایی است.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه برنامه های جامع مدیریت منطقه ای گردوغبار با کشورهای همسایه هم تعریف شده است، گفت: کنوانسیون مقابله با بیابان زدایی توجه سیاست گزاران و برنامه ریزان درجهت دستیابی به اجرای برنامه های جامع نگر و با مشارکت همگانی را مورد تأکید قرار داده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با ارائه راهکاری برای مقابله با بیابان زایی گفت: یکی از بهترین و جامع ترین راهکارها، احیای سرزمین است که ماحصل آن کنترل بیابان زایی، اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه مقابله با بیابان زایی دوباره فعال شد

کارگروه مقابله با بیابان زایی دوباره فعال شد