مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-18سياسي

حمایت مدیر اصلاح طلب از خبرنگارانی که از «CIA» خط می گرفتند


مدیر مسوول روزنامه هم میهن به جای طلبکاری، باید به افکار عمومی پاسخ دهد که خبرنگار وی چطور در دوره های جنگ نرم و عملیات روانی سازمان جاسوسی آمریکا شرکت می کرده است؟ - فارس پلاس؛ روایت روز - در روزهای گذشته غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول روزنامه هم میهن در مصاحبه با این روزنامه گفت: اگر امروز رییس دستگاه قضا از امیدواری سخن می گوید، تمام عرض ما این است که، آقای اژه ای بسم الله.

در گام اول بیایید تمام حرف های امیدوارکننده ای که به مردم زده اید را برررسی کنید که چند درصد آن اتفاق افتاده است؟ بررسی شود خبرنگاران روزنامه هم میهن و شرق به چه جرمی بیش از 8 ماه است که در زندان هستند.

توضیح داده شود که این دو روزنامه نگار چه جرمی خلاف قانون انجام داده اند؟   طلبکاری کرباسچی از قوه قضاییه بابت بازداشت دوخبرنگار اصلاح طلب مرتبط با سازمان سیا وی در ادامه گفته است: چرا باید خانواده های این دو روزنامه نگار این نگرانی را تحمل کنند و این بازداشت موجب بیمار شدن والدین آنها شود؟ این دو نفر چرا باید برای تهیه یک گزارش به زندان بروند؟ به فرض که این گزارش یا هر چیزی در روزنامه چاپ نمی شد، بسیاری از مسائل اگر در نشریات و رسانه ها منتشر نشود، قطعاً در فضای مجازی بازنشر داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مدیر اصلاح طلب از خبرنگارانی که از «CIA» خط می گرفتند

حمایت مدیر اصلاح طلب از خبرنگارانی که از «CIA» خط می گرفتند