مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-05سياسي

آب ها از آسیاب نیفتاده بود!


امام راحل(ره) ما می دانست که قیام 15 خرداد نقطه آغاز انقلاب اسلامی است و با نگاهی برخاسته از یقین تأکید می فرمود « انتظار فرج از نیمه خرداد کشم ».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلاس؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: 1- بعد از قیام خونین 15 خرداد 1342، رژیم آمریکایی شاه ادعا [ و یا تظاهر ] می کرد که قیام برخاسته از ائتلاف سرخ و سیاه! را سرکوب کرده و دارها برچیده و خون ها شسته است ! و به فریب در این شیپور می دمید که آب ها از آسیاب افتاده است ! و.

آن روزها، گروه ها و احزاب سیاسی درباره قیام پانزده خرداد نظرات و دیدگاه هایی داشتند و ارائه می دادند که مروری -هرچند گذرا- بر آن، درس آموز و عبرت انگیز است.

بخوانید! شماری از طرفداران جدایی دین از سیاست ! (و نه همه آنها )، گناه قتل عام مردم را به حساب حضرت امام می نوشتند و هشدار می دادند که خون های ریخته شده ، نتیجه دخالت دین در سیاست است! ملی گراها ، خروج مبارزه از مسیر پارلمانتاریستی را ملامت می کردند و درایت و هوشمندی! مصدق را به رخ می کشیدند که هرگز با مشت به مقابله درفش نمی رفت!! جماعتی هر چند اندک و کم شمار، که امروزه واژه شیعه انگلیسی ! نام با مسمایی برای آنهاست، قیام 15 خرداد را ناسپاسی! نسبت به تنها پادشاه شیعه جهان! و یا پادشاه تنها کشور شیعه جهان می دانستند! روشنفکر نماهای غرب زده، قیام را کور و بی نتیجه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب ها از آسیاب نیفتاده بود!

آب ها از آسیاب نیفتاده بود!