مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:402023-05-28اقتصادي

نارضایتی مردم قزوین از وضعیت نانوایی ها


نانوایی ها در ماه های اخیر در استان قزوین شرایط مطلوبی ندارند و این در حالی است که هم مردم و حتی نانوایان از وضعیت موجود گلایه داشته و خواهان رسیدگی به مشکلات هستند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: از اواسط سال گذشته با استقرار سامانه نانینو در نانوایی ها و مدیریت توزیع آرد در استان قزوین انتظار می رفت شرایط برای نانوایی ها بهبود یابد اما در ماه های اخیر گلایه ها در رابطه با این سامانه افزایش یافته است.

این سامانه با هدف توزیع هدفمند آرد در استان قزوین راه اندازی شد و حتی در ماه های نخست بیش از 500 تن از آرد مصرفی استان را کاهش داد.

این در حالی بود که مسئولین اعلام کردند با فعالیت این سامانه دیگر چیزی به نام سهمیه آرد نداریم و هر نانوایی به میزان پخت خود در ماه قبل آرد جدید دریافت خواهد کرد.

تا اینجا مشکلی وجود نداشت و حتی این روند می توانست باعث مدیریت توزیع شود اما مشکل از جایی شروع شد که داده های تعریف شده در این سامانه از نظر نانوایان منطقی نیست و باعث کاهش غیرمنطقی میزان آرد تحویلی به نانوایی ها می شود.

ادامه این روند و کاهشی که از نظر نانوایان معقول و منطقی نیست خود را در سطح شهر نشان داد و در یکی دو ماه اخیر شاهد ایجاد تعطیلی های بیش ازحد، صف های طولانی در نانوایی ها، کاهش وزن خمیر و همچنین کاهش سطحی کیفی نان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم قزوین از وضعیت نانوایی ها

نارضایتی مردم قزوین از وضعیت نانوایی ها