مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-09سياسي

گلایه امام جمعه از کندی پیشرفت پروژه ها در بندرلنگه


متاسفانه سرعت پیشرفت پروژه ها و کارها جهت خدمت به مردم از جمله طرح های مختلفی مثل گازرسانی، جایگاه سی ان جی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تفسیر آیه 14 سوره علق، اظهار داشت: ریشه طغیان انسان دو چیز است، اول بی نیاز دانستن خود در حالی که انسان فقیر مطلق است و حقیقت الله غنای مطلق است و هیچ چیز از خود نداریم و دائم محتاج لطف و عنایت خداییم و دوم اینکه خدا را نمی بیند و گمان می کند خدا هم او را نمی بیند.

وی افزود: خدا خالق ماست لازمه خالق بودن؛ عالم بودن به ما و اعمال و رفتار  ماست، امام خمینی می فرمود، عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید اگر انسان این حقیقت را باور کرد نیت کار و رفتار و درست میشود لغزش و خطای او کم میشود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: از مردم ولایت مدار بابت برگزاری مراسمات باشکوه 14 و 15 خرداد و لزوم آماده شدن برای برگزاری باشکوه مراسمات دهه ولایت و عید الله اکبر غدیر تقدیر و تشکر می کنم.

 حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی سالگرد ارتحال حضرت امام، ایمان و امید را دو قدرت نرم افزاری امام راحل معرفی کردند که توانست سه تحول در سطح داخلی ؛ امت اسلامی و جهانی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه از کندی پیشرفت پروژه ها در بندرلنگه

گلایه امام جمعه از کندی پیشرفت پروژه ها در بندرلنگه