مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-10سياسي

درصد جانبازی «آرتین سرایداران» مورد تجدیدنظر قرار می گیرد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اعلام کرد که درصد جانبازی آرتین سرایداران در سومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی، مورد تجدیدنظر قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ابراهیم بیانی بیان کرد: اخیراً در خصوص جانبازی آرتین سرایداران، مجروح حادثه تروریستی حرم شاه چراغ (ع)، مطالبی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر و سوالی در ذهن مردم ایجاد شد.

او ضمن قدردانی از دغدغه مردم، گفت: یقیناً دغدغه و حساسیت و البته مطالبات مردم در موضوعات گوناگون موجب می شود تا مسئولان توجه بیشتری به رسالت خود داشته باشند و خود را متعهد به پاسخگویی بیشتر به مطالبات مردم کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در پاسخ به مسائل پیش آمده و با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاه چراغ (ع) در آبان سال گذشته، عنوان کرد: در این حادثه با ایجاد رعب و وحشت صحنه های تلخی برای زائرین حرم مطهر ایجاد و موجب بروز خسارت مالی و جانی در این مکان مقدس شد.

او با بیان اینکه اجماع خوبی به واسطه همکاری دستگاه های مختلف در استان ایجاد شد و با دستور رهبر معظم انقلاب درمان آسیب دیدگان و پیگیری موضوع شهادت 13 هموطن در دستور کار قرار گرفت، افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز به لحاظ تکالیفی که به عهده داشت از همان ابتدا احراز شهادت، تشییع و تدفین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد جانبازی «آرتین سرایداران» مورد تجدیدنظر قرار می گیرد

درصد جانبازی «آرتین سرایداران» مورد تجدیدنظر قرار می گیرد