مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-08ورزشي

سالن تخصصی ژیمناستیک در نیر راه اندازی می شود


سرعین_رییس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: سالن تخصصی به منظور رشد و شناسایی استعدادهای برتر در شهرستان نیر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید صادقی صبح پنجشنبه در بازدید سرزده از محل تمرینات ورزشکاران ژیمناستیک شهرستان نیر اظهار کرد: به منظور رشد و شناسایی استعدادهای برتر در رشته ژیمناستیک سالن تخصصی در شهرستان نیر افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سالن به امکانات ضروری تجهیز خواهد شد، گفت: با توجه به این که ژیمناستیک یکی از ورزش های مورد استقبال والدین و فرزندان در ایام تابستان است خانواده ها خواستار محیط امن و مربیان توانمند برای آموزش فرزندانشان هستند.

رییس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل با اشاره به اهتمام جدی این هییت برای برقراری سالن تخصصی با امکانات به روز برای ورزشکاران افزود: در تلاش هستیم تا تشک های استاندارد برای این سالن تهیه و نصب شود.

احدی جوان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در ادامه با بیان اینکه سالن راکد آموزش و پرورش با همکاری اداره آموزش و پرورش و حمایت فرماندار در اختیار هیئت ژیمناستیک شهرستان قرار گرفت، گفت: تلاش می کنیم تا بتوانیم نیازهای فرزندان این شهرستان در رشته ژیمناستیک را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن تخصصی ژیمناستیک در نیر راه اندازی می شود

سالن تخصصی ژیمناستیک در نیر راه اندازی می شود