مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-18اقتصادي

استاندار هرمزگان: برخی بدون اهلیت زمین گرفته اند


مشکل با کسانی است که در حجم های قابل توجهی بدون داشتن اهلیت زمین به بهانه های مختلف گرفته اند و کاری هم انجام نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با نمایندگان تشکل های کشاورزی فعال در هرمزگان اظهار کرد:  68 درخواست معطل مانده سرمایه گذاری در استان پایش شده است که به طور پشت سر هم به صورت فشرده به آنها رسیدگی و بررسی می شوند.

وی در همین زمینه افزود: در اعطای مجوزات با کشاورزان و دامداران هیچ مشکلی نداریم اما مشکل با کسانی است که در حجم های قابل توجهی بدون داشتن اهلیت زمین به بهانه های مختلف گرفته اند و کاری هم انجام نداده اند.

استاندار هرمزگان در بیان اهمیت اهلیت سنجی متقاضیان سرمایه گذاری نیز گفت: باید با بررسی سابقه کار مشابه افراد و شرکت ها در این زمینه تصمیم گیری کرد و لذا تمام پرونده های معطل مانده در این بخش در تیرماه تعیین تکلیف می شود و اعتراضات نیز به کارگروه زیربنایی ارجاع خواهد شد.

دوستی خاطرنشان کرد: با کمک های فنی و اعتباری استانداری تلاش می کنیم بخشی از سود وام سرمایه گذاران را به عنوان یک مشوق جبران کنیم بنابراین در این حوزه مشکل خاصی نداریم و مشکل اصلی در منابع تسهیلاتی است که راه افزایش آن بالابردن گردش مالی استان و انتقال حساب های شرکت ها به استان است که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: برخی بدون اهلیت زمین گرفته اند

استاندار هرمزگان: برخی بدون اهلیت زمین گرفته اند