مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 06:502023-06-13سياسي

تشریح اقدامات دستگاه های اجرایی البرز در حوزه عفاف و حجاب


اخیرا مسئله عفاف و حجاب در کشور رنگ و بوی جدید به خود گرفته است، در این میان طبق قانون دستگاه های متعددی علاوه بر نیروی انتظامی در این زمینه موظف به انجام کار می باشند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مسئله عفاف و حجاب و رعایت آن این روزها بیش از همیشه پررنگ شده و سرزبان ها افتاده است.

ادارات و ارگان های متعددی در این حیطه موظف به انجام اقدامات فرهنگی هستند.

مخاطبین  به ثبت و امضا رساندند.

گفتنی است؛ دستگاه های متعددی مسؤولیت رسیدگی، نظارت، فرهنگ سازی، تولید محتوا و پرداختن به مسئله عفاف و حجاب را به عهده گرفتند، اما همواره شاهد بودیم که نیروهای سبز پوش دغدغه مندی بیشتری داشتند، در این میان استانداری، شهرداری، صدا و سیما، رسانه ها و.

در این مسئله موظف به ایفای نقش هستند.

کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز، در خصوص دستورالعمل های کمیته عفاف و حجاب در استان، گفت: مسئله عفاف و حجاب جنبه تبلیغی و ترویجی دارد و بنا به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، 85 درصد مصوبات ابلاغ شده به موضوعات ایجابی می پردازد.

جلساتی که باید راهگشا باشند کاظمینی به اهمیت اغنا سازی و پاسخ به شبهات تاکید کرد و ادامه داد: استانداری البرز پیش از اینکه قرارگاه عفاف و حجاب تعیین و اعلام سراسری شود، 21 جلسه در این حوزه برگزار کرده است که یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات دستگاه های اجرایی البرز در حوزه عفاف و حجاب

تشریح اقدامات دستگاه های اجرایی البرز در حوزه عفاف و حجاب