مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-15اقتصادي

ساخت و بازسازی 4 قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از ساخت و بازسازی 4 قطعه تخصصی در این نیروگاه ، با استفاده از توان داخلی و در راستای رفع موانع تولید، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، داریوش محمودی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس امروز عنوان کرد: در راستای اجرای تعمیرات اساسی واحد 320 مگاواتی شماره 4 بخار و با استفاده از توانمندی و دانش متخصصان این نیروگاه، ساخت تجهیزاتی مانند دیفیوزرهای هوا، گاز و مازوت، اکسپنشنهای کانال دود  G.

R.

FAN، اکسپنشن های کانال دود به سمت دودکش، بسکت های سرد، میانی و گرم و لوازم داخلی و نازل های مشعل ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: ساخت این تجهیزات در قالب 4 پروژه، به ترتیب، 88 عدد دیفیوزرهای هوا، گاز و مازوت، 2 عدد اکسپنشن های کانال دود  G.

R.

FAN، دو عدد اکسپنشن های کانال دود به سمت دودکش و ساخت 100 تن بسکت های سرد، میانی و گرم مربوط به لانگستروم های بویلر و سیل های آن، تماما با وسایل داخل میسر شد.

اکسپنشن در نیروگاه وسیله ای است برای جبران کردن ارتعاش ها و افزایش طول کانال های بویلر که در متعادل کردن هوای سرد و گرم واحد نقش موثری دارد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت متخصصان داخلی و شرکت های دانش بنیان در تعمیرات اساسی و نیمه اساسی واحدها، تمایل شرکت های دیگر را در به کارگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و بازسازی 4 قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس

ساخت و بازسازی 4 قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس