مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-09حوادث

امدادرسانی نیروهای جهادی به 450 سیل زده در جاده چالوس


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز گفت: 450 نفر از شب گذشته تا امروز در حادثه سیلاب جاده چالوس، توسط نیروهای جهادی اسکان یافتند و تلاش ها برای بازگشایی جاده ادامه دارد.

- سرهنگ مهران طیران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش شدید باران شب گذشته در محور کرج - چالوس مشکلاتی به وجود آورد و حجم زیادی از آب با گل و لای از مسیل هایی که در جاده بودند، وارد جاده شدند.

وی بیان کرد: از تونل یک تا تونل 5 بخش هایی از جاده تخریب شد، آب یک روستا قطع است و در حال تلاش برای بازگشایی جاده و همچنین آبرسانی به این روستا هستیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز تصریح کرد: در بخش شاندیز، واریان و تونل 2 که از گل و لای پر شده است، در حال تلاش هستیم گل و لای را خارج کنیم.

طیران با اشاره به اینکه از شب گذشته تا امروز تعداد 450 نفر اسکان یافتند، اظهار داشت: تعداد زیادی از مسافرانی که در جاده بودند، به ویژه مسافرانی که داخل تونل ها گیر افتاده بودند، با حضور نیروهای مردمی و بسیجی سپاه ناحیه امام باقر (ع) از تونل ها خارج شده و اسکان، بخشی از این مسافران در تیپ هوابرد که نزدیک حادثه بود، اسکان پیدا کردند و تعداد 150 نفر به مسجد جامع آسارا انتقال پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی نیروهای جهادی به 450 سیل زده در جاده چالوس

امدادرسانی نیروهای جهادی به 450 سیل زده در جاده چالوس