مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-20سياسي

آزادی 130 زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان از ابتدای امسال


رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به آزادی 130 زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون، از رشد 300 درصدی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به آزادی 130 زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون، از رشد 300 درصدی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

علی دهقانی در جشن گلریزان آزادسازی 60 زندانی جرایم غیر عمد که امروز (30 خردادماه) مصادف با سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در دوره تحول و تعالی رویکرد نسبت به زندان و زندانبانی با تاکید رییس قوه قضاییه، اجرای برنامه های متناسب با منویات رییس قوه قضاییه و رییس سازمان زندان های کشور در چند حوزه انجام می شود.

ایجاد شرایط و بستر مناسب برای اصلاح و تربیت، بازاجتماعی شدن مددجویان برای بازگشت مجدد به جامعه، اشتغال زندانیان، اعمال تسهیلات ارفاقی برای زندانیان دارای شرایط لازم که در برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان شرکت کرده و اصلاح شده اند، استفاده از پابندالکترونیکی و توسعه دادرسی الکترونیکی جزو برنامه های سازمان زندان ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به افتتاح چند پروژه در اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی خوزستان افزود: امروز شاهد بهره برداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 130 زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان از ابتدای امسال

آزادی 130 زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان از ابتدای امسال