مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-09سياسي

انتقال آب از سد عمارت اولویت اصلی است


قطعی آب در سیل اخیر هشداری جدی برای مسئولان استانی و شهرستانی بود تا هر چه سریعتر پروژه آبرسانی به گرمی را از سد عمارت اجرایی و عملیاتی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مولایی شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت سیل اخیر در گرمی اظهار کرد: ما 48 ساعت در اواخر هفته گذشته درگیر سیل مهیبی بودیم که بعد از گذشت سال ها وقوع این سیل زنگ هشدار را برای همه ما به صدا درآورد تا امکانات، تجهیزات و وسایل امدادرسانی خود را باید ارتقا دهیم.

وی به شکستگی لوله و خسارت وارده به مسیر خط انتقال آب گرمی از منطقه جعفرآباد اشاره کرد و گفت: 52 کیلومتر خط انتقال با چهار تصفیه خانه برای دولت هزینه سنگینی را به همراه دارد و به جرأت می توان گفت پرهزینه ترین خط انتقال آب کشور در گرمی اجرایی و عملیاتی شده است.

فرماندار شهرستان گرمی از نایب رییس کمیسیون عمران مجلس خواست تا از طریق مسئولان کشوری و استانی پیگیر مطالبات به حق مردم گرمی در انتقال آب از سد عمارت به گرمی و روستاهای اطراف باشند.

مولایی افزود: امیدواریم در کنار حل این مشکل، بحث پایداری منابع آب نیز مورد توجه قرار گیرد تا در بروز حوادث مختلف گرفتار قطعی آب نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از سد عمارت اولویت اصلی است

انتقال آب از سد عمارت اولویت اصلی است