مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-02اقتصادي

احیای بندر چندمنظوره ترکمن پس از 27 سال/ پیشرفت 80 درصدی پروژه


مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از آغاز عملیات احیای بندر تاریخی و چندمنظوره ترکمن پس از 27 سال خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است.

- ایسنا/گلستان مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از آغاز عملیات احیای بندر تاریخی و چندمنظوره ترکمن پس از 27 سال خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است.

نوراله عباسی صبح جمعه 12 خرداد ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا به تشریح چگونگی روند اجرای پروژه علاج بخشی و احیای خلیج گرگان، جزیره آشوراده و تالاب میانکاله پرداخت و اظهار کرد: روند اجرای این پروژه پیشرفت بسیار خوبی دارد و پس از اتمام فاز اول، برنامه های اجرای فازهای بعدی در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان مطرح می شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده عملیات لایروبی احیای بندر تاریخی ترکمن پس از 27 سال به عنوان بخشی از پروژه فاز اول در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون با پیشرفت 80 درصدی در حال انجام است، ادامه داد: ظرف 2 ماه اخیر با استقرار پیمانکار، لایروبی حوضچه برای برقراری راه دسترسی خلیج گرگان به اسکله ها آغاز شد.

رییس بنادر و دریانوردی استان گلستان با تأکید بر اینکه این بندر پس از احیا به شکل چندمنظوره و رویکردهای ریل پایه و گردشگری دریایی مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بندر چندمنظوره ترکمن پس از 27 سال/ پیشرفت 80 درصدی پروژه

احیای بندر چندمنظوره ترکمن پس از 27 سال/ پیشرفت 80 درصدی پروژه