مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-02اقتصادي

صنایع دانش بنیان و پیشرفته در استان بوشهر حمایت می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: صنایع دانش بنیان و پیشرفته در بخش های مختلف اقتصادی استان بوشهر حمایت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه با سرمایه گذاران در بخش های مختلف یکی از برنامه های مهم دور دوم سفر رییس جمهور به استان بوشهر است.

وی خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه در بخش های صنعت، صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی، طرح های گردشگری و صنایع تولیدی و اقتصادی دیگر با فعالان این حوزه منعقد شد.

باستین از فعال و تشکیل شدن کمیته راهبری عملیاتی شدن تفاهم نامه های یاد شده خبر داد و تصریح کرد: برای اجرایی شدن این تفاهم نامه ها تکالیف لازم دستگاه های اجرایی تعیین و در استانداری بوشهر نیز یک نفر برای پیگیری طرح ها تعیین شده است.

وی حجم سرمایه گذاری این تفاهم نامه ها را 760 هزار میلیارد تومان اعلام و خاطر نشان کرد: این میزان سرمایه گذاری نشان می دهد در استان بوشهر ضمن داشتن شرایط اقتصادی و اشتغال زایی، استقبال مطلوبی از سوی سرمایه گذاران و شرکت ها شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: مهمترین رکن عملیاتی شدن این تفاهم نامه ها این است که برای تأمین زمین، صدور مجوز و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز هر یک از طرح ها در راستای سرمایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دانش بنیان و پیشرفته در استان بوشهر حمایت می شوند

صنایع دانش بنیان و پیشرفته در استان بوشهر حمایت می شوند