مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-17حوادث

عطاری فروشنده قرص های غیرمجاز پلمب شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از پلمب یک واحد عطاری عرضه کننده قرص های غیرمجاز در محله کرج نو شهرستان کرج خبر داد.

- سرهنگ علی سلیم پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال های اخیر برخی از واحدهای عطاری اقدام به توزیع قرص های غیر مجاز می کنند که با توجه به در دسترس بودن این واحدها، زمینه گرایش جوانان و نوجوانان به سمت مصرف قرص های اعتیادآور فراهم می شود.

وی افزود: در این راستا پلیس وظیفه خود می داند که با برخورد با واحدهای عطاری ارائه کننده قرص های غیرمجاز، از گرفتار شدن نوجوانان و جوانان در گرداب اعتیاد پیشگیری شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز تصریح کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران این پلیس، یک واحد عطاری عرضه گسترده قرص های غیرمجاز در محل کرج نو شهرستان کرج شناسایی و پس از هماهنگ قضایی مأموران برای بررسی موضوع به واحد مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این واحد بیش از چندین کیلوگرم شربت تریاک و متادون و حدود 3 هزار و 700 عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ سلیم پور در پایان حساسیت خانواده ها نسبت به رفتارهای مشکوک جوانان و نوجوانان را خواستار شد و گفت: همه ما به عنوان یک شهروند بایستی نسبت به اطراف خود احساس مسئولیت کرده و برای پیشگیری از گرفتاری جوانان و جوانان در گرداب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطاری فروشنده قرص های غیرمجاز پلمب شد

عطاری فروشنده قرص های غیرمجاز پلمب شد