مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-14سياسي

امیدواریم مرز شوشمی از عید قربان برای تردد مسافران بازگشایی شود


سرپرست فرمانداری پاوه ابراز امیدواری کرد، مرز شوشمی از عید قربان(هشتم تیر) برای تردد مسافران بازگشایی شود.

- امیدواریم مرز شوشمی از "عید قربان" برای تردد مسافران بازگشایی شود ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری پاوه ابراز امیدواری کرد، مرز شوشمی از عید قربان(هشتم تیر) برای تردد مسافران بازگشایی شود.

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قدمت حدود 60 ساله مرز شوشمی شهرستان پاوه، اظهار کرد: بازگشایی این مرز برای تردد مسافران یکی از درخواست ها و مطالبات دیرینه مردم منطقه اورامانات و پاوه در چند دهه گذشته بوده و در سنوات گذشته هم بارها پیگیری هایی بازگشایی این مرز از سوی مدیران، نمایندگان و امام جمعه پاوه صورت گرفت، اما هربار بنا به دلایل مختلف و محدودیت هایی که وجود داشته به نتیجه نهایی ختم نشد.

وی ادامه داد: اخیرا با رایزنی های خوب استانداران کرمانشاه و حلبچه و پیگیری های صورت گرفته، توافق برای بازگشایی مرز شوشمی برای تردد مسافر نهایی شده و با توجه به تصمیمات و توافقات بعمل آمده قرار است روز عید قربان( هشتم تیر) شاهد بازگشایی رسمی و تردد مسافر از مرز شوشمی باشیم.

سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه تردد مسافر از این مرز نیازمند فراهم کردن زیرساخت هایی از جمله پایانه مسافری است، افزود: برای ایجاد پایانه مسافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم مرز شوشمی از عید قربان برای تردد مسافران بازگشایی شود

امیدواریم مرز شوشمی از عید قربان برای تردد مسافران بازگشایی شود