مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-09سياسي

رونمایی از موشک فاتح نمایش تحقق شعار «ما می توانیم» بود


رونمایی از این موشک در سایه تحریم نمایش واقعی تحقق شعار «ما می توانیم» است و دشمنان نیز امروز به خوبی پیام این اقدام ماندگار را دریافت کرده اند.

- قزوین- امام جمعه دانسفهان گفت: رونمایی از این موشک در سایه تحریم نمایش واقعی تحقق شعار ما می توانیم است و دشمنان نیز امروز به خوبی پیام این اقدام ماندگار را دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام انصاری رامندی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان با بیان اینکه تقوا راه سالم سازی جامعه است، اظهار کرد: رعایت تقوا می تواند بخش عمده ای از مشکلات امروز جامعه ما را از بین ببرد.

وی با اشاره به رونمایی از موشک فاتح افزود: این موشک دستاوردی بزرگ در حوزه نظامی کشور بود که دنیا را متحیر و دشمنان کشور را ترساند.

امام جمعه دانسفهان ادامه داد: این موشک دارای قابلیت های دفاعی- تهاجمی است و نشان داد جمهوری اسلامی در عبور از مرزهای دانش و دفاع از تمامیت ارزشی و اقتدار خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی بیان کرد: رونمایی از این موشک در سایه تحریم نمایش واقعی تحقق شعار ما می توانیم است و دشمنان نیز امروز به خوبی پیام این اقدام ماندگار را دریافت کرده اند.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: دشمن به خوبی می داند که در حوزه نظامی دیگر توان مقابله با ملت ایران را ندارد و از همین رو برای نبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از موشک فاتح نمایش تحقق شعار «ما می توانیم» بود

رونمایی از موشک فاتح نمایش تحقق شعار «ما می توانیم» بود