مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-04اقتصادي

پایش و مراقبت بیماری های ویروسی میگو در کنارک انجام شد


رییس اداره دامپزشکی کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پایش و مراقبت بیماری های اخطارکردنی بویژه بیماری های لکه سفید و بیماری نکروز حاد هپاتوپانکراس(AHPND) میگو از مجتمع پرورش میگو کشت و صنعت مکران واقع در روستای گوردیم این شهرستان انجام شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره دامپزشکی کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پایش و مراقبت بیماری های اخطارکردنی بویژه بیماری های لکه سفید و بیماری نکروز حاد هپاتوپانکراس(AHPND) میگو از مجتمع پرورش میگو کشت و صنعت مکران واقع در روستای گوردیم این شهرستان انجام شد.

دکتر گل محمد عشقی امروز یکشنبه در بازدید از مزارع پرورش میگوی استان افزود: مجمتع کشت و صنعت مکران در 2 کراپ پرورشی اقدام به ذخیره سازی پست لارو می کند که کراپ اول این مجمتع از تاریخ 28 اسفند پارسال با ذخیره سازی 15 میلیون قطعه پست لارو در تانک های نرسری آغاز و پس از طی دوران نرسری به تازگی عملیات انتقال میگوها به سه مزرعه پرورش میگو انجام شده است.

وی بیان کرد: این مجموعه تحت پایش و نظارت بهداشتی کارشناسان اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان بر اساس ضوابط و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی بویژه برنامه ملی راهبردی کنترل بیماری لکه سفید میگو و برنامه ملی مراقبت بیماری نکروز حاد هپاتوپانکراس( AHPND) قرار دارد و براساس پایش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و مراقبت بیماری های ویروسی میگو در کنارک انجام شد

پایش و مراقبت بیماری های ویروسی میگو در کنارک انجام شد