مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 06:002023-06-10بين الملل

«توافق نمایی» غرب با هدف بی ثباتی اقتصادی/ اروپا در رُل پلیس بد


این روزها غرب به دنبال بازی «توافق نمایی» است تا با بی ثباتی اقتصادی در ایران به خواسته خود یعنی اتخاذ امتیاز بیشتر در مقابل حفظ بخش عمده ای از تحریم ها برسد.

- این روزها غرب به دنبال بازی توافق نمایی است تا با بی ثباتی اقتصادی در ایران به خواسته خود یعنی اتخاذ امتیاز بیشتر در مقابل حفظ بخش عمده ای از تحریم ها برسد.

خبرگزاری مهر_ گروه سیاست؛ رامین عبدالله شاهی: در چند روز اخیر، گمانه زنی ها و خبرهای متعددی پیرامون توافق هسته ای میان ایران و آمریکا از سوی محافل مختلف رسانه ای منطقه ای و بین المللی مطرح شد.

گمانه زنی هایی که سفر هیثم بن طارق، پادشاه عمان و بسته شدن دو پرونده پادمانی ادعایی آژانس بین اللملی انرژی هسته ای و همچنین مبادله زندانیان میان ایران و اروپا به آن شدت بخشیده است.

در همین زمینه، روز پنجشنبه (18 خردادماه) میدل ایست آی در گزارشی مدعی شد که ایران و ایالات متحده در حال نزدیک شدن به یک توافق موقت هستند که در برابر کاهش فعالیت های غنی سازی ایران، گشایشی را در برخی از تحریم ها فراهم می آورد.

این گزارش همچنین درباره نوع توافق میان ایران و آمریکا آورده است که در چارچوب این توافق، ایران متعهد می شود که فعالیت های غنی سازی اورانیوم 60 درصد و بالاتر خود را متوقف کند و به همکاری با سازمان بین المللی انرژی اتمی برای نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«توافق نمایی» غرب با هدف بی ثباتی اقتصادی/ اروپا در رُل پلیس بد

«توافق نمایی» غرب با هدف بی ثباتی اقتصادی/ اروپا در رُل پلیس بد