مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-19اجتماعي

اصلاح 33 نقطه از محورهای ترافیکی خطرآفرین گیلان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به اصلاح نقاطی از محورهای ترافیکی خطرآفرین در گیلان گفت: با رفع 18 نقطه، ایمن سازی هفت نقطه و آشکارسازی هشت نقطه از محورهای خطرآفرین، - ایسنا/گیلان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به اصلاح نقاطی از محورهای ترافیکی خطرآفرین در گیلان گفت: با رفع 18 نقطه، ایمن سازی هفت نقطه و آشکارسازی هشت نقطه از محورهای خطرآفرین، بخش مهمی از این نواحی را در جای جای استان اصلاح کردیم.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با خبرنگاران، اقدامات پیشگیرانه در زمینه کنترل ترافیک را یکی از مهمترین عوامل در کمک به کاهش آمار تصادفات دانست و اظهار کرد: برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز و اصلاح نقاط حادثه خیز موجب کاهش وقوع حوادث رانندگی و ارتقای سطح ایمنی رانندگان و عابران پیاده خواهد شد.

وی به نقش مهم شهروندان در کمک به رفع معضل ترافیک اشاره کرد و گفت: مردم با رعایت هرچه بیشتر قوانین و مقررات رانندگی و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، می توانند سهم مهمی در ارتقا و بهبود وضعیت ترافیکی استان ایفا کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان استفاده از ابزارهای هوشمند و ارائه خدمات الکترونیکی را عاملی موثر در تسریع خدمت رسانی به مردم برشمرد و افزود: پلیس با راه اندازی اپلیکیشن پلیس من ، خدماتی نظیر تقسیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 33 نقطه از محورهای ترافیکی خطرآفرین گیلان

اصلاح 33 نقطه از محورهای ترافیکی خطرآفرین گیلان