مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-08اقتصادي

620 میلیارد ریال مطالبات چغندرکاران میامی پرداخت شد


فرماندار میامی با بیان اینکه مطالبات چغندرکاران این شهرستان از فروش محصولات خود 720 میلیارد ریال بود، گفت: 620 میلیارد ریال از این میزان پرداخت شده است.

- علیرضا آشوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه میزان مجموع مطالبات چغندرکاران شهرستان میامی 720 میلیارد ریال است، تاکید کرد: با پیگیری های صورت گرفته به خصوص رایزنی با کارخانه قند شاهرود، 620 میلیارد ریال از این مطالبات پرداخت شد.

وی با بیان اینکه 100 میلیارد ریال دیگر از مطالبات چغندرکاران میامی باقی مانده است، افزود: پیگیر پرداخت مابقی مطالبات این قشر هستیم.

فرماندار میامی همچنین بیان کرد: برای پیگیری جلسه ای در ماه مبارک رمضان با مدیر عامل وقت کارخانه و نمایندگان کشاورزان و بهره برداران کشاورزی و مدیر جهاد کشاورزی میامی برگزار و همچنین پیگیری هایی نیز از مرکز استان و نماینده شاهرود و میامی در مجلس هم صورت پذیرفته تا بتوانیم شاهد تصفیه مطالبات چغندرکاران میامی را به صورت کامل باشیم اما تزلزل در کارخانه قند تاکنون سبب شده تا بخشی از مطالبات باقی بماند.

آشوری همچنین با بیان اینکه پنج مرکز خرید گندم تضمینی در این شهرستان وجود دارد، گفت: این مراکز در فرومد، نردین، شهر رضوان، هونستان و شهر میامی استقرار و آماده خرید تضمینی گندم کشاورزان این شهرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

620 میلیارد ریال مطالبات چغندرکاران میامی پرداخت شد

620 میلیارد ریال مطالبات چغندرکاران میامی پرداخت شد