مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-21سياسي

عروسی خوبان در یک نگاه


ویژه برنامه «عروسی خوبان» با برگزاری مراسم رسمی ازدواج زوج جوان در حضور معاون صدای ملی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ویژه برنامه عروسی خوبان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور دکتر بخشی زاده معاون صدا سازمان صدا و سیما، دکتر کلانکی مدیر مرکز بهداشت صدا و سیما و حجت الاسلام و المسلمین ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صدا و سیما، حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا، حمید رستمی مدیر امور ایثارگران سازمان و جمعی از مدیران معاونت صدا برگزار شد.

این ویژه برنامه در فضای باز جام جم درضلع شرقی ساختمان شیشه ای درمحل یادمان شهدا در حضور خانواده عروس و داماد و همکاران صدا و سیما راهی آنتن شد.

اجرای موسیقی سنتی زنده با موضوع عشق و زندگی توسط گروه فریاد خاموش به سرپرستی پیام کریمی، اجرای پلی بک ترانه های پاپ و سنتی توسط خوانندگان جوان علی نفری و مصطفی جلالی، نمایش طنز، شعرخوانی طنز با موضوع ازدواج، بیان آداب و رسوم خواص خواستگاری در شهرهای مختلف و اجرای استنداپ کمدی از بخشهای مختلف و جذاب این برنامه بود.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صدا و سیما در ابتدا برنامه درباره اهمیت ازدواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسی خوبان در یک نگاه

عروسی خوبان در یک نگاه